Pilates: 3 cviky

19. prosince 2012 v 16:54 | Miška |  Návody
Cvičili jste už někdo pilates? Co na to říkáte?

Pilates: 3 cviky, které fungují

Cvik 1
Klekněte si na podložku na všechny čtyři. Natáhněte levou nohu dozadu tak, aby byla ve stejné výšce jako záda, a současně natáhněte pravou ruku dopředu. Cílem je, aby celé tělo bylo v jedné linii a záda byla rovná. Opakujte na druhou stranu.
POSÍLÍTE: břišní, zádové i hýžďové svalstvo

Cvik 2
Lehněte si na podložku, pokrčené nohy položte chodidly na zem a přitáhněte levou nohu oběma rukama. Při provádění tohoto cviku zvedněte hlavu ze země. V této pozici chvíli vydržte a opakujte s druhou stranou. Vše několikrát.
POSÍLÍTE: zádové a břišní svalstvo

Cvik 3
Posaďte se na podložku a přitáhněte si kolena k hrudníku. Nohy si opřete o špičky a ruce držte na nártech. Hlavu nechte položenou na kolenou a zkuste v této pozici vydržet co nejdéle.
POSILUJETE: správné držení těla



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nathali nathali | Web | 19. prosince 2012 v 17:46 | Reagovat

děkuju,jdu si tě napsat:-)

2 KeT KeT | Web | 19. prosince 2012 v 17:49 | Reagovat

Jooo!! Udělej, já se přihlásím :)) Třeba vyhraju jeden do sbírečky :P a jakou příchuť?

3 KeT KeT | Web | 19. prosince 2012 v 17:55 | Reagovat

Ahaa, já bych děsně chtěla ten vanilkovej :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama